E-mail herstellen op je computer (Outlook app)

Voor het HERstellen van je e-mail in elke willekeurige e-mail client (zoals Outlook) kun je onderstaande video raadplegen.

Gebruik dus deze gegevens:

IMAP (inkomende e-mail)

  • Inkomende servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 993
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS

SMTP (uitgaande e-mail)

  • Uitgaande servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 465 of 587
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS
  • Voor de server voor uitgaande e-mail is verificatie vereist: ja, aanvinken
    • Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail: ja, aanvinken

Het kan zijn dat er wordt gevraagd om een onbekend certificaat te accepteren. Klik dan op: ‘ja’.

Mochten eerdere instellingen problemen opleveren, gebruik dan tijdelijk onderstaande instellingen:

IMAP (inkomende e-mail)

  • Inkomende servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 143
  • Versleutelingsmethode: GEEN

SMTP (uitgaande e-mail)

  • Uitgaande servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 25
  • Versleutelingsmethode: GEEN
  • Voor de server voor uitgaande e-mail is verificatie vereist: ja
    • Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail: ja 

Mochten er nog vragen zijn, WhatsApp dan even naar: +316 19406075