Hoi, welkom op de E-mail troubeshootpagina van zizonu.

Kies een van onderstaande opties:

Ik gebruik IMAP of POP

Een van de onderstaande dingen is er aan de hand:

a) ik ontvang geen e-mails meer

b) ik kan geen e-mails meer verzenden

c) ik kan niet meer inloggen

 

Wat kun je doen?

1) check eerst of je kunt inloggen met je e-mail inloggegevens op onderstaande webmailomgeving:

https://jouwdomeinnaam.nl/roundcube (vervang ‘jouwdomeinnaam.nl’ met je domeinnaam, bijvoorbeeld: https://zizomail.nl/roundcube)

 

> je gebruikersnaam is je volledige e-mailadres (bijvoorbeeld: info@zizomail.nl)

 

2) Mocht je daar niet kunnen inloggen vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.

3) Mocht je daar wel kunnen inloggen en zie je al je e-mails staan, test dan of je vanaf je webmailomgeving e-mails kunt ontvangen of versturen.

4) Mocht je niets kunnen ontvangen of versturen, neem dan contact op met ons via WhatsApp: +316 1940 6075.

5) Mocht het ontvangen en versturen wel lukken, dan dien je de instellingen van je e-mail client (bijv. outlook of telefoon) opnieuw in te stellen.

6) Werkt het nog niet? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.