Hoi, welkom op de E-mail troubeshootpagina van zizonu.
Kies een van onderstaande opties:
Ik gebruik IMAP of POP
Een van de onderstaande dingen is er aan de hand:
a) ik ontvang geen e-mails meer
b) ik kan geen e-mails meer verzenden
c) ik kan niet meer inloggen
Wat kun je doen?
1) check eerst of je kunt inloggen met je e-mail inloggegevens op onderstaande webmailomgeving:
https://jouwdomeinnaam.nl/roundcube (vervang ‘jouwdomeinnaam.nl’ met je domeinnaam, bijvoorbeeld: https://zizomail.nl/roundcube)
> je gebruikersnaam is je volledige e-mailadres (bijvoorbeeld: info@zizomail.nl)
2) Mocht je daar niet kunnen inloggen vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
3) Mocht je daar wel kunnen inloggen en zie je al je e-mails staan, test dan of je vanaf je webmailomgeving e-mails kunt ontvangen of versturen.
4) Mocht je niets kunnen ontvangen of versturen, neem dan contact op met ons via WhatsApp: +316 1940 6075.
5) Mocht het ontvangen en versturen wel lukken, dan dien je de instellingen van je e-mail client (bijv. outlook of telefoon) opnieuw in te stellen.
6) Werkt het nog niet? Neem dan contact met ons op via WhatsApp.